سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام ملت های فوتسال آسیا؛

یورش شیرمردان ایرانی به جام آسیایی/ شلیک فینالی شاگردان ناظم الشریعه، این بار به ویتنام

مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا فردا، جمعه، با انجام دو دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های جام ملت های آسیا فردا با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی پیگیری می شود که طی آن ایران به مصاف ویتنام می رود و تایلند و ازبکستان میزبان این دوره از مسابقات با هم رقابت می کنند از آنجا که چهار تیم حاضر در این مرحله مجوز حضور در جام جهانی کلمبیا را دردست دارند کمی از فشارهای ذهنی.کم شده اما نمایش قدرت و قرار گرفتن در صدر آسیا باعث می شود شاهد رقابت های جذابی باشیم.

 تیم ملی کشورمان فردا راس ساعت 17:30  به مصاف تیم ملی ویتنام می‌رود تا پس از آغاز وصعود مقتدرانه در مسابقات این بار با شکست رقیب شگفتی ساز خود راهش را برای فینال باز کند  اما از آنجا که ویتنام در رقابتی غیر قابل پیش بینی قدرت دوم فوتسال آسیا را ازسد راه کنار زد و به نیمه نهایی رسید حالا مقابله با این انگیزه کمی بازی را سخت خواهد کرد زیرا ویتنامی ها برای خلق دومین شگفتی و شکست ایران تمام توان خود را بکارمیگیرند.

شاید بتوان گفت تیم ملی اکنون در بهترین حالت خود نسبت به سالهای گذشته قرار دارد زیرا یکدلی،هماخنگی تاکتیکی و فداکاری در تیم موج می زند تا ایران بهترین تیم و طیبی در تعقیب بهترین گلزن مسابقات باشد البته مصدومیت کشاورز که وی را از این بازیها محروم کرده دشوار است اما آمادگی بازیکنان میتواند این جای خالی پررنگ را پر کند.

اما در دیگر رقابت ای هفته  زبکستان میزبان رقابت ها به مصاف تایلند، نایب قهرمان دوره گذشته می رود که این دیدا از ساعت 14:30آغاز می شود.

 فاتحان مرحله نیمه نهایی یکشنبه دوم بهمن ماه و ساعت 17:30  به مصاف هم می‌روند اما  تیم‌های بازنده دیدارهای فردا ، یکشنبه راس ساعت 14:30 در همین ورزشگاه برای گرفتن سکوی سوم آسیا با هم.تقابل می کنند.

اما آخرین جواز حضور در جام جهانی را هم پیروز رقابت تایلند قزقیزستان به دست می گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.