مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اسیا

رقابت شیرمردان فوتسال با قرقیزها/ آخرین دیدار تدارکاتی ایران در جام ملت ها

تیم ملی فوتسال ایران عصر چهارشنبه برای صعود به یدار نیمه نهایی با قرقدزستان دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات مرحله گروهی چهاردهمین دوره جام ملتهای اسیا با مشخص شدن تیمهای صهود کننده پایان یافته و هشت تیم باقی مانده باید در تنها مرحله حذفی این مسابقات با رقیبان پیکار کنند. در مرحله یک چهارم پایانی تیم ملی فوتسال ایران که با هدایت سید محمد ناظم الشریعه به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد باید مقابل تیم فوتسال قرقیزستان قرار بگیرد مه موفق شد بالاتر از لبنان و عربستان بعد از تیم ازبکستان به عنوان تیم دوم به این مرحله راه یابد.

قرقیزها همانند ازبکستان در سالهای اخیر ثابت کرده اند که در حال پیشرفت بوده اند ولی هرگز توان رقابت با تیم ملی فوتسال ایران را که از قدرت های اول جهان به شمار میرود ندارند.

تیم ایران که در مجموع سه بازی گروهی خود 26 بار گلزنی کرده در این دیدارهم مشکلی مقابل این کشور اسیای میانه ندارد و می توان گفت این اخرین دیدار تدارکاتی ملی پوشان در مسابقات جام ملتهاست و دیدارهای نیمه نهایی و احتمالا فینال این مسابقات، دو دیدار سرنوشت ساز و تعیین کننده خواهدبود. 

مصدومیت محمد کشاورز کاپیتان محجوب تیم ملی و کارت زرد حمید احمدی هم پست کشاورز تنها نگرانی های ناظم در این رقابت است. هر چند که این حریف نمی تواند مشکلی برای ایران ایجاد کند اما کادر فنی نگران هزینه های احتمالی صعود به جمع چهار تیم نهایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار