سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشبرد منویات رهبری در حوزه فناوری مهمترین رویکرد جهاد دانشگاهی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: رویکرد جهاددانشگاهی پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در حوزه فناوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سید علی اکبر شمسیان در نشست سالانه پژوهشگران،‌ اعضای هیأت علمی، شورای علمی گروه‌ها و پژوهشکده‌های سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان در حوزه پژوهش اقدامات زیادی انجام داده و طبق برنامه‌ریزی‌ها ما باید در افق ‌1404  جزء سازمان‌های برتر جهاددانشگاهی در کشور باشیم.
وی با تاکید بر اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری نصب‌العین فعالیت‌های ما در جهاد دانشگاهی است، افزود:  تلاش ما این است که ضمن فعالیت در حوزه جهاد علمی، در حوزه علم و دانش نیز جهادی رفتار کنیم؛ در همین راستا از سال گذشته صدها فعالیت علمی و پژوهشی در سازمان شکل گرفته که خوشبختانه هیچکدام از آنها در کتابخانه‌ها خاک نمی‌خورد و امروز نتایج این تحقیقات راه‌گشای مدیران استان برای حل مشکلات است.
رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه جهاددانشگاهی خراسان رضوی بازوی کمکی خوبی برای مدیریت استان است، عنوان کرد: ما خدمات ارزنده‌ای در تعیین مسیر مناسب در جهت چشم‌انداز استان ارایه کرده‌ایم که سند چشم‌انداز مشهد یکی از این اقدامات بود.
شمسیان با تاکید بر لزوم حفظ روحیه جهادی و انقلابی در فعالیت‌های علمی عنوان کرد: نکته دیگری که ما را متفاوت می‌کند، روابط عاطفی و انسانی خوبی است که در مجموعه سازمان جریان دارد. طی سال گذشته بیش از 100 نشست با افراد مختلف داشته‌ایم که این گفت‌وگوها راه‌گشا بوده و مسیر سازمان را در بسیاری از موارد تعیین کرده است.
وی تاکید کرد: ما پذیرفته‌ایم که خود را در معرض آرای مخاطبین و همکاران‌مان قرار دهیم؛ تلفیق این نظرات و آرا در ایجاد مسیر راه مفید خواهد بود.
انتهای پیام//
برچسب ها: جهاد ، دانشگاهی ، فناوری ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.