سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد فرهنگی آخر هفته؛

از تلفیق خطاطی و نقاشی تاشعبده بازی در یک نمایش+ تصاویر

پیشنهاد آخر این هفته به معرفی یک گالری خطاطی، نقاشی و همچنین شعبده بازی در یک نمایش می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.
 
سینمایی آخر هفته:
حسین مهکام با فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به سینما بازگشت. داستانی  با مضمون اجتماعی روز و با محوریت توجه به زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی در جامعه است. در این فیلم بازیگرانی چون: هنگامه قاضیانی، رامبد جوان، شاهرخ فروتنیان، حسین پاکدل، علیرضا آقاخانی، علیرضا مظفری و.... به ایفای نقش می پردازند.



داستانی که یک خانواده را درگیر مشکلاتی کرده و همه سعی بر حل کردن آن دارند. آخر این هفته فرصت مناسبی است تا با خانواده یا دوستان به دیدن آن برویم.

تئاتر آخر هفته:
اجرای زنده نمایش ها و پیش رفتن با بازیگران حال و هوایی دارد که به راستی نمی توان از آن غافل ماند مخصوصا اگر شعبده بازی هایی در آن وجود داشته باشد و مخاطبان چشمه هایی ببینند که جابیت بسیاری برایشان داشته باشد.



نمایش «داستان های میان رودان» که در آن بازگیرانی چون: داریوش موفق، رامین سیاردشتی، آرش فلاحت‌پیشه، سام کبودوند، اصغر پیران، فرزین محدث، بیژن سراجی، حمید دربانی، هاشم آذرهوا، آرش بزرگزاده  به ایفای نقش می پردازند.

در این نمایش اتفاقات جدیدی را می بینیم که می توانیم  آخر هفته به دیدن آن برویم تا از «داستان های میان رودان» بی بهره نمانیم.

گالری آخر هفته:
همیشه از کودکی خط و خطوط هایی را رسم می کردیم که بعدها تبدیل به نقاشی شدند. همچنین از وقتی حروف الفبا را یاد گرفتیم دغدغه این را داشتیم که همیشه خوش خط بنویسیم. حال گالری با تلفیق نقاشی و خط برگزار شده است که این دو هنر را باهم و در کنار هم میبینیم.



گالری ساربان از روز جمعه 30 بهمن ماه 94 میزبان نمایشگاه گروهی نقاشیخط با عنوان «درخت » از ساعت 16 تا 20 می باشد.

درخت بعنوان نمادی از زندگی، زایش و بالندگی در رشته های مختلف هنری مورد توجه نویسندگان، شاعران، نقاشان و سایر هنرمندان بوده است.نمایشگاه حاضر نیز عنوان درخت را به همراه دارد تا هنرمندان مدعو نمایشگاه با ذهنیت خلاق با استفاده از متون ادبی یا فرم و فیگور درخت به خلق آثار بدیعی بپردازند.

آخر هفته کجا بریم؟
تو سرمای هوا به راستی که خوردن یک آش چقدر دلنشین است.  به خصوص اگر آخر هفته باشد و گریزی به دل طبیت و جاده هم بزنیم. همیشه آخر هفته ها نمی دانیم که کجا برویم ویا فکر میکنیم که مسافت دوری را باید انتخاب کنیم اما به راستس اینطور نیست.



جاده 77 یا جاده هراز، به همراه جاده 59 (کرج-چالوس)، مهم‌ترین جاده تهران-مازندران است. این جاده از درهٔ رود هراز می‌گذرد و نزدیک‌ترین راه اصلی به قله دماوند است. این جاده یکی از زیباترین و تاریخی ترین جاده‌های جهان است که به انتخاب مردم ایران در سال هشتاد و نه زیباترین جاده ایران انتخاب شده‌است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.