سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ارتقای جایگاه اصولگرایان هدف حضور در انتخابات

عضو مجمع ائتلاف اصولگرایان استان اصفهان گفت : هدف از حضور ائتلاف اصولگرایان اصفهان در انتخابات، ارتقای جایگاه استان اصفهان در تمام زمینه‌ها از حیث مدیریتی، علمی، کشاورزی، صنعت، جوانان و امور ایثارگران است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی صبح امروز در نشست خبری نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان اظهارداشت: هدف از حضور ائتلاف اصولگرایان اصفهان در انتخابات، ارتقای جایگاه استان اصفهان در تمام زمینه‌ها از حیث مدیریتی، علمی، کشاورزی، صنعت، جوانان و امور ایثارگران است.

سالک ادامه داد: اولویت‌های برنامه‌ها و پیگیری در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در قالب اصلاح قوانینی بر مبنای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مثل حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و هنر به معنای وسیع کلمه است؛ مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و رفع فقر و حاشیه‌نشینی از موضوعات مهم دیگری است که پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رشد سن ازدواج و افزایش بیش از حد آمار طلاق از جمله مهم‌ترین معضلات فرهنگی اجتماعی در جامعه است که راهکارهای مقابله با آن در مجلس شورای اسلامی ارائه و رفع این مشکلات پیگیری خواهد شد؛ همچنین پیگیری جدی برنامه پیوست فرهنگی برای کشاورزی و خدمات مربوطه در دست اجراست.

وی بیان کرد : مسائل مهم اصفهان به خصوص پیگیری مصوبات 9گانه شورای آب برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه آب از جمله مواردی است که غفلت شده و باید رسیدگی شود؛ همچنین استفاده از مجموعه ظرفیت‌های اصفهان در بخش خصوصی با هدف ارتقای جایگاه این استان و حفظ عزت مردم با محوریت ولایت فقیه امری ضروری است.

وی هدف از همگرایی اصولگرایان در کشور را وحدت اصولگرایی حول محور حاکمیت دینی دانست و اضافه کرد: هدف ما فراتر از این اتحاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است و باید انسجام درون تشکیلاتی خود را در همه امور کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.