سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تمامی اصولگرایان از لیست 30 نفره ائتلاف حمایت می‌کنند

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: تمامی اصولگرایان از لیست 30 نفره ائتلاف حمایت می‌کنند.

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص روند وحدت ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: طیف‌های مختلف اصولگرایی دور هم جمع شدند و برای انتخابات پیش رو به اتفاق نظر رسیدند.

وی در ادامه افزود: لیست 30 نفره ائتلاف بزرگ اصولگرایان حاصل وحدت و عقل جمعی این جریان است، از این رو انتظار می‌رود که بدنه اصولگرای جامعه نسبت به این حرکت ارج بنهند و به نفع این لیست رای دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان می‌تواند پایه‌ای برای وحدت طیف‌های مختلف این جریان در مجلس آینده باشد، گفت: همچنین این وحدت می‌تواند مبنا و کارآمدی اصولگرایان در مجلس آینده باشد.

الهیان با اشاره به اینکه احزاب و طیف‌های مختلف اصولگرایان میثاق‌نامه‌ای را با حضور حدادعادل امضاء کردند، ادامه داد: داوطلبان با امضای این میثاق نامه متعهد شدند، در صورت عدم حضور آنها در لیست ائتلاف از انتخابات انصراف دهند.

وی با تاکید بر اینکه در کلان شهری مانند تهران حضور افراد به صورت انفرادی منتج به نتیجه نخواهد شد، خاطر نشان کرد: همه اصولگرایان از لیست 30 نفره ائتلاف بزرگ این جریان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
تمامی لیست 30 نفره رأی نیاوردند.