سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغازمرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت پخش فرآورده های نفتی در مشهد

مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور صبح امروز در مجموعه زائرسرای نفت مشهد آغاز بکار کرد.

سرپرست این دوره ازمسابقات در گفتگو باگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدگفت: مرحله مقدماتی مسابقات در بیش از 60 منطقه با حضور هشت هزار شرکت کننده در سطح مناطق برگزار شد که در نهایت بیش از یک هزار و 600 متسابق شامل کارکنان و خانواده های آنان در دو بخش برادران و خواهران به مرحله نيمه نهایی راه پیدا کردند.
رضا امیر سرداری افزود: پس از رقابت یک هزار و 600 شرکت کننده در سطح مناطق در نهایت 233نفر با کسب امتیازات و حد نصاب لازم، موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی ایندوره از مسابقات در مشهد مقدس شدند.
وی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در بین کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی وخانواده های آنان را مهمترین هدف این دوره از مسابقات اعلام کرد و بیان داشت: باعنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز همواره در تلاش بوده تا فعالیت‌های قرآنی خود را در بین کارکنان و خانواده های آنان گسترش دهد.
مسئول دارالقرآن شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده های نفتی کشور تاکید کرد: در حال حاضر تاکنون بیست دوره این مسابقات را پشت سر گذاشته ایم و ثمره آن انس هرچه بیشتر کارکنان و خانواده های آنان با کلام وحی بوده است.
سرداری ادامه داد: در این دوره از مسابقات متسابقین در رشته های شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت تحقیق، حفظ دو جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ 30 جزءطی دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.











انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.