مدیر دفتر تبلیغات خراسان رضوی هنر را سرچشمه زلال وحی الهی دانست وگفت : هنر می تواند با تکیه بر سرچشمه زلال وحی در هر شرایط زمانی و مکانی هنر رامتعالی و به اوج برساند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام مسعودی در سومین همایش سالانه هنر متعالی، افزود: حوزه های علمیه در طول تاریخ کانون تربیت عالمان ربانی بوده که در گسترش پیام آسمانی کوشیده اند.

وی گفت: روحانیت و عالمان شیعه بیش از هر هر صنفی خود را موظف دیده تا با الگوگیری از حیات طیبه و اهل بیت(ع)، در صحنه های اجتماعی با کارکردهای روزآمد حضور فعال داشته باشند.

مدیر دفتر تبلیغات خراسان رضوی تصریح کرد: دست اندرکاران حوزه علمیه توانسته در تدبیر نظام علمی، ادبی، هنری و اجتماعی با کارکردهای روزانه بیاندیشند و در تربیت اخلاقی معنوی جامعه و رفع آسیب های اجتماعی را شناسایی و موانع آن در مسیر تحول تربیتی را برطرف کنند.

گفتنی است؛ همایش سالانه هنر متعالی ویژه تقدیر از برجسته های ادبی و هنری حوزه علمیه مشهد در سومین سال پیاپی در حال برگزاری است.

در این همایش از برجسته ترین افراد انجمن های شعر، عکس، خوشنویسی، سینمایی طلاب و ادبیات داستانی از هر انجمن3 نفر تقدیر می شوند.

برچسب ها: هنر ، متعالی ، حوزه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.