سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوئی مقدم: آماده مسابقات جهانی ترکیه می‌شویم

رئیس انجمن جودو ناشنوایان گفت: اردوی آمادگی رقابت‌های جهانی ترکیه از اول اسفند ماه آغاز می‌شود و آماده شرکت در این مسابقات می‌شویم.

محمد رضا لوئی مقدم در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای آمادگی حضور در مسابقات ترکیه در 3 رشته جودو، تکواندو و کاراته که تیر ماه برگزار می‌شود، برنامه اردوی تیم ملی از اسفند ماه آغاز می‌شود و 35 ورزشکار دعوت شده زیر نظر مربیان به تمرینات می‌پردازند.
 
وی افزود: در تلاش هستیم با تامین بودجه بتوانیم در قسمت مبارزه 9 جودوکار را به همراه 2 کاتاکار به رقابت‌ها اعزام نماییم تا از عنوان قهرمانی المپیک خود دفاع کنیم.
 
 لوئی مقدم ادامه داد: متأسفانه لیگ برتر و یا مسابقات قهرمانی کشور برای جودو ناشنوایان نداریم و این ورزشکاران باید در لیگ برتر افراد سالم شرکت کنند، بنابراین گاهی با تداخل برنامه اردوی تیم ملی و مسابقات لیگ مواجه می‌شویم.
 
رئیس انجمن ناشنوایان گفت: در حال حاضر فقط 55 جودو کار حرفه‌ای در کشور داریم و این رشته هنوز در بخش بانوان فعال نشده است، امیدوارم بتوانیم با حمایت فدراسیون و وزارت ورزش جودو را گسترش دهیم تا آن طور که شایسته ایران است در رقابت‌های جهانی حاضر شویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.