سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه «کدبانو» نوروزی می‌شود

ویژه برنامه «کدبانو» با پخت شیرینی اقوام مختلف ایرانی نوروز 95 روی آنتن می‌رود.

هاشم تفکری بافقی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «از لاک جیغ تا خدا» در خصوص ویژه برنامه عیدانه «کدبانو» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: این ویژه برنامه با ساختاری مستند-آموزشی شیرینی‌های شهرهای مختلف ایران را با دستپخت بانوان ایرانی به تصویر درمی‌آورد.
 
وی ادامه داد: «کدبانو» در سال گذشته برای خارجی‌هایی که مقیم ایران بودند ساخته شد و  فرهنگ  و سبک زندگی را نشان داد و حالا در سال جدید با ابداعی نو در تدوین و فرم برنامه میزبان مادران، خواهران شهید و همسران می‌شود و شیرینی‌های شهرهای مختلف ایران را آموزش و معرفی می‌کند. در این برنامه به هیچ عنوان به دنبال چهره‌های برجسته‌ی خانواده‌های شهدا و مدافعین حرم نبودیم، بلکه مدنظر ما انتقال پیام‌ اخلاقی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی به مخاطبان است.
 
وی با اشاره به تعدد لوکیشن‌های متفاوت بیان کرد: «کدبانو» با توجه به ساختار و فرم متفاوتی که دارد همراه و همسفر دوربین‌ هادی دزری و سالار انتظام به شهرهای ارومیه، ساوه، یزد، اصفهان، قم و شهرهای شمالی می‌شود.
 
تفکری بافقی با اشاره به همکاری عوامل تهیه‌تولید برنامه «کدبانو» اظهار داشت: تولید برنامه تا 15 اسفند ماه با همکاری، هماهنگی الهه چرند‌آبی، تصویربرداری: هادی درزی، سالار انتظام و تهیه‌کنندگی و کارگردانی خودم به اتمام رسیده و به روی آنتن شبکه افق می‌رود.
 
تهیه‌کننده برنامه «از لاک جیغ تا خدا» در پایان در خصوص برنامه‌ی خود در شبکه دو سیما خاطرنشان کرد: «از لاک جیغ تا خدا» برای روزهای ماه مبارک رمضان با 30 زوج متأهل که متحول شده‌اند، گفتگو می کنیم و روایتی از زندگی این زوج‌ها را به تصویر در می‌آوریم.
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.