سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کالای ایرانی ضامن تثبیت اقتصادایرانی

فرهنگ خرید و استفاده از محصولات و کالاهای ایرانی به جای خرید کالاهای قاچاق باید در کشور نهادینه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، استاندار اصفهان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: رسانه ها بویژه صدا و سیما نقش مهمی در نهادینه کردن این فرهنگ دارند و نیاز است که در این راستا برنامه هایی را اجرا کنند.

رسول زرگرپور: دلایل و چگونگی ورود کالاهای قاچاق به کشور باید مورد بررسی قرار گیرد که در این راستا چنانچه مشکل قانونی دیده شد باید باپیگیری، برطرف و با دستگاه های کم کار، برخورد شود.

استاندار اصفهان در ادامه به آخرین وضعیت طرح پیمایش سوخت اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح پیمایش سوخت 15 درصد کاهش سوخت انجام شده است که 6 درصد آن به رکود موجود در صنعت باز می گردد.

وی اظهار کرد: استان اصفهان با توزیع 12.5 درصد نفتگاز کشور در جایگاه اول توزیع نفتگاز از طریق جایگاه های عرضه سوخت قرار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری کنترل و مبارزه با قاچاق کالا در ایام پایانی سال، آخرین وضعیت طرح پیمایش سوخت و فعالیت های انجام شده برای مبارزه با قاچاق اموال تاریخی فرهنگی و صنایع دستی، تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.