سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش بی احتیاطی خروس های لاری را کباب کرد

اجاق گاز تک شعله در قفس خروس های لاری، منزل مسکونی را به آتش کشید

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت :طی تماس تلفنی شهروندان مشهدی با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی این حادثه، بلافاصله زنگ حریق ایستگاه شماره هشت به صدا در آمد و آتش‌نشانان به موقعیت اعلام شده واقع در بلوار طبرسی شمالی اعزام شدند.

حسین خاکپور افزود:با رسیدن ماموران این سازمان به محل آتش‌سوزی مشاهده شد که دود سیاه رنگ وسیعی در پی آتش‌سوزی تعداد زیادی کارتن و قفس چوبی منطقه را در بر گرفته است و آتش سوزی قفس خروس های لاری که در درون حیاط منزل نگه‌داری می‌شد به داخل منزل مسکونی سرایت کرده است.

وی گفت: آتش‌نشانان با توجه به نبودن مالک در محل ضمن باز کردن قفل در ورودی و حیاط منزل بلافاصله عملیات اطفای حریق را با استفاده از شلنگ‌های آبرسانی آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود :  این عملیات با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان دقایقی به طول انجامید و در نهایت آتش‌سوزی منزل مسکونی و قفس خروس ها در حالی که دو قطعه خروس لاری در آتش بریان شده بودند، مهار شد.

حسین خاکپورعلت وقوع این آتش سوزی را بی‌احتیاطی و استفاده غیره اصولی از اجاق گاز تک شعله برای گرم کردن فضای قفس عنوان کرد و افزود: با افتادن کارتن های داخل قفسه نسبتاً وسیع بر روی اجاق گاز روشن این حادثه رقم خورد و موجب بر جای ماندن خسارات مالی شد.

انتهای پیام//
برچسب ها: آتش ، خروس ، لاری ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.