سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

برگزاری هفدهمین همایش کتاب سال حوزه با حضورایت الله سبحانی

هفدهیمن همایش کتاب سال حوزه پنج شنبه 29 بهمن ماه هم زمان با بررسی علمی و محتوایی آثار ارسالی برگزارخواهدشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید علی عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه گفت:911 عنوان اثر به این همایش ارسال شده است،اکه از مجموع این آثار 838 اثر در قالب کتاب و 73 اثر نیز پایان نامه هستند که نسبت به دوره گذشته افزایش قابل قبولی داشته داشته است؛ 788 اثر مربوط به آقایان و 33 اثر نیر مربوط به بانوان است.

رییس شورای علمی همایش کتاب سال حوزه خاطرنشان کرد: 796 اثر ارسالی به زبان فارسی و 102 اثر به زبان عربی و 13 اثر نیز به زبان های دیگر هستند؛ 817 اثر را افراد دارای ملیت ایرانی و 96 اثر را مهاجران یا حوزه های علمیه خارج از کشور به این همایش ارسال کرده اند.

وی در زمینه آثار برگزیده هفدهیمن همایش کتاب سال حوزه بیان داشت: از مجموع آثار ارسالی به این همایش 39 اثر کاندیدای آثار برگزیده شدند که از میان آنها 13 اثر به عنوان اثر برتر، 8 اثر به عنوان اثر شایسته تقدیر و 18 اثر نیز به عنوان اثر تحسین شده انتخاب شدند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور درپایان گفت: در این دوره از همایش هم زمان با بررسی علمی و محتوایی آثار ارسالی، تحلیل، ارزیابی و وضعیت تولید کتاب در رشته های مختلف دانش انجام گرفته است که در روز همایش یک گزارش سه صفحه ای در زمینه نقاط ضعف، قوت و پیشنهادات مربوط به آنها منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قم ، برگزاری ، همایش کتاب ، حوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.