سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان تهران میزبان نخستین دوره رقابت های کشوری شیتوریواینویی ها

نخستین دوره مسابقات کشوری تیمی سبک شیتوریواینویی ها در تمامی رده های سنی در استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک روز جمعه سی ام بهمن ماه برگزار می شود .

اکبر عبدلی دبیر هیات کاراته استان تهران و رییس هیات کاراته شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این خبر گفت :
این اولین دوره مسابقات تیمی شیتوریواینویی ها در سطح کشور است که در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان قرچک برگزار می شود .

وی ادامه داد : رقابت های کشوری این سبک در بخش انفرادی تابستان امسال در گیلان برگزار شد و رقابت های تیمی نیز به امید خدا روز جمعه 30 بهمن ماه با حضور تیم های مختلف ، از استانهای مختلف برگزار خواهد شد .

عبدلی در خصوص نحوه ی برگزاری این رقابت ها بیان داشت : رقابت ها تیمی است و به صورت سنی و وزنی برگزار می شود . در رده سنی خردسالان و نونهالان در اوزان خودشان با رده کمربندی ( سفید ، زرد و نارنجی ) به صورت تیمی یعنی سه نفر در یک تیم مسابقه خواهند داد .

دبیر هیات کاراته استان تهران ، ادامه داد : رده سنی نوانان نیز به صورت کمربندی و وزنی در سه رده و در جوانان در دو رده کمربندی با هم به رقابت می پردازند و رده سنی بزرگسالان کمربند قهوه ای و مشکی برگزار می شود که به صورت تیم سه نفره با یک ذخیره مسابقه خواهند داد .

عبدلی درباره استانهای شرکت کننده گفت : تا امروز علاوه بر استان تهران میزبان این رقابت ها ، استانهای البرز ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی ، مازندران ، گیلان ، ایلام ، کرمانشاه ، همدان ، لرستان ، کرمانشاه ، اصفهان ، مرکزی ، قزوین ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد و تیم آکادمی کمربند سیاه که خود شامل بازیکنانی از سایر تیم هاست ، و همچنین تیم های نیروی زمینی ارتش و شهدای حرم اعلام آمادگی کردند که در غالب تیم های مختلف در تمام رده های سنی به رقابت با هم می پردازند .

رییس هیات کاراته شهرستان قرچک ، در ادامه اضافه کرد : این مسابقات فقط در بخش مردان و طی یک روز در سالن سه هزار نفری مجموعه ورزشی هفت تیر قرچک برگزار می شود و به استانهای شرکت کننده اعلام کرده ایم که همراه تیم شرکت کننده خود 3 داور به این رقابت ها اعزام کنند .

دبیر هیات کاراته استان تهران در خصوص تعداد داوران شرکت کننده عنوان کرد : در این رقابت ها از داوران رده بالای استان تهران و همچنین اطتانهای دیگر استفاده خواهیم کرد و رقابت ها با شرکت حدود 60 داور برگزار خواهد شد .

وی یادآور شد : این مسابقات کشوری صبح روز جمعه با حضور مسئولان استارت خواهد خورد و مراسم افتتاحیه نیز همان روز برگزاری مسابقات خواهد بود ، ضمن اینکه در تلاش هستیم تا با موافقت صدا و سیما پخش تلوزیونی نیز داشته باشیم .

عبدلی در پایان از ریاست این سبک در کشور شیهان آشوری و همچنین از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک محسن خادمی تشکر و قدردانی کرد .


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.