سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات ساحلی‌بازان حاضر در تور جهانی کیش

بازیکنان والیبال ساحلی که در روز نخست مسابقات تور جهانی به میدان رفتند از نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، رقابت‌های والیبال ساحلی تور جهانی کیش از امروز آغاز شده است و تیم‌های جدول مقدماتی چندین رقابت را برگزار کرده‌اند.

**شوشتری زاده: نوسان ابتدای مسابقات طبیعی است

 امیر شوشتری زاده، بازیکن تیم ساحلی ایران پس از پیروزی دو بر یک مقابل تیم والیبال ساحلی ترکیه اظهار کرد: شاید در این دیدار قدری نوسان داشتیم. به دلیلی اینکه تیم های ایرانی بویژه تیم های چهارم و پنجم والیبال ساحلی ایران معمولا در طول سال مسابقات برون مرزی و بین المللی متعددی ندارند، شاید در شروع مسابقات قدری دچار نوسان می شوند. این غیر طبیعی نیست.

وی افزود: ما قبلا با این تیم ترکیه ای آشنا بودیم. می دانستیم نقاط ضعف و قوت خاصی دارند. خوبشختانه بعد از چند امتیاز در شروع مسابقهبه شناخت بهتر از آن ها رسیدیم. خودباوری دلیل اصلی پیروزی ما در این مسابقات بود.

والیبالیست ساحلی ایران با قدردانی از حمایت های تماشاگران گفت: قطعا تماشاگران هم در این پیروزی بی تاثیر نبودند. به نظر من جذابیت هر ورزشی به تماشاگرانش است بویژه اینکه اینقدر پرشور تیم های ایران را تشویق می کنند و حال و هوای خاصی به فضا می دهند.

شوشتری زاده در پایان گفت: ما به طور مستقل در این مسابقات شرکت کردیم. البته شرکت قطعات فرانتک هم یاور ما برای حضور در این رقابت ها بود اما کیودای سرمربی تیم ملی ساحلی ایران فقط با سه تیم کار می کند و ما با او تمرین نداشتیم.

**باغی: در امتیازهای حساس بدشانس بودیم

همچنین نورالدین باغی ملی پوش تیم والیبال ترکیه پس از شکست مقابل ایران، اظهار کرد: ما در شروع مسابقه شرایط خوبی داشتیم، اما در ادامه افت کردیم. در ست آخر برای کسب 15 امتیاز تلاش زیادی کردیم. خیلی جنگیدیم و به نظرم بازی زیبایی شد اما در نهایت نتواستیم به بازی برگردیم. می توانم بگویم در امتیازهای حساس بدشانس بودیم.

وی درباره میزبانی ایران در تور جهانی میکاکاپ کیش گفت: این برای دومین بار است که به ایران سفر می کنم. به نظرم سطح برگزاری و میزبانی ایران در این دوره خیلی عالی است و از این نظر به مسئولان برگزاری تبریک می گویم. همچنین آرزوی موفقیت برای کشور دوست و همسایه ایران دارم.

**شوجی: سفر طولانی را طی کردیم

شوجی، ملی‌پوش تیم والیبال ساحلی ژاپن پس از شکست مقابل تیم ملی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی گفت: ما از نظر ذهنی برای رویارویی با تیم ایران آماده نبودیم. پس از یک سفر طولانی در این مسابقات حاضر شدیم و فقط یک روز برای تمرین فرصت داشتیم.

ملی‌پوش تیم والیبال ساحلی ژاپن تصریح کرد: شاید قدری از نظر بدنی شرایط خوبی برای این مسابقات نداشتیم. البته سطح برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در ایران خیلی خوب است. از نظر سازماندهی و مدیریت مسابقات نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

**نائینی: از امتیاز میزبانی استفاده کردیم

 رضا نائینی پس از پیروزی برابر تیم ملی ژاپن "ب" افزود: بالاخره از امتیاز میزبانی استفاده کردیم. تیم دوم ژاپن را در یک بازی راحت بردیم. خودم هم فکر نمی کردم به این راحتی ژاپنی ها را شکست دهیم و بتوانیم با اختلاف امتیازهای بالا برنده شویم. حالا برای صعود بهجدول اصلی مسابقات باید یک بازی دیگر با تیم اول چین که قهرمان آسیا است، داشته باشیم. 

وی با اظهار امیدواری از پیروزی بر تیم چین گفت: بازی صبح ما سنگین نبود و امیدوار هستیم تیم اول چین را شکست دهیم.

ملی پوش اوج رامسر ایران خاطرنشان کرد: اصلا فکر نمی کردم بتوانیم در این سطح مسابقات را برگزار کنیم. امیدوارم تماشاگران بیایند و از ما حمایت کنند. قطعا حمایت آن ها تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تیم های ایرانی خواهد داشت. 

نائینی در ادامه با قدردانی از مسئولان برگزاری مسابقات گفت: سطح کیفی و برگزاری این مسابقات خیلی خوب است. تا الان هر چه در والیبال ساحلی داشتیم در حد تفریحی بود. اما حالا شرایط خیلی خوب شده است. هیچ کس فکر نمی کرد چنین مسابقاتی در ایران برگزار شود.  من به شخصه واقعا قدر دان زحمات فدراسیون والیبال  و سازمان والیبال ساحلی هستم که چنین شرایط خوبی را فراهم کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.