تیم‌‌های ملی والیبال ساحلی ایران موفق شدند با شکست ترکیه و ژاپن نخستین پیروزی نمایندگان ایران را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جزیره کیش از صبح امروز آغاز شده است.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران متشکل از امیر شوشتری زاده و شهرام قاسم خواه  در نخستین دیدار خود به مصاف ساحلی‌بازان ترکیه رفتند و در نهایت موفق شدند با حساب 2 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی برسد. 

تیم ساحلی‌بازان ایران در این مسابقه در ست نخست 21 بر 12 مغلوب ترکیه شدند و در ست های دوم و سوم 21 بر 19 و 18 بر 16 تیم ترکیه را شکست دادند.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم ملی والیبال ساحلی  نروژ موفق به شکست دو بر صفر اتریش با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 14 شد. صادق مهاجر بازیکن ایرانی الاصل تیم نروژ است که در این رقابت ها شرکت کرده است.

همچنین از ساعت 9 و 50 دقیقه تیم های ژاپن (موراکامی هیتوشی - شوجی کنسوکه) و ایران  با ترکیب رضا نائینی – بهمن قلی پوری در سومین دیدار جدول مقدماتی تور جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ایران دو بر صفر حریف خود را شکست داد.

تیم ایران در این مسابقه در دو ست با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 12 مغلوب ملی پوشان ایتالیا شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در دیگر مسابقه همزمان نیز کانادا (ولن کمرون - پلانتینگا مایکل)  دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 22 بر 20 استونی (نولوال کاستی – تیسار مارت) را شکست داد.

رقابت‌های والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی ایران از امروز در جزیره کیش آغاز شده است و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار