سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور «عادت نمی‌کنیم» در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

پیمان جعفری از حضور برخی فیلم‌هایی که به نحوی کارهای مجری طرح، مدیر برنامه و یا تهیه‌کنندگی آنها را به عهده داشته در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد.

پیمان جعفری تهیه‌کننده، مجری طرح و مدیر تولید سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راهیابی فیلم «عادت نمی‌کنیم» که تهیه‌کنندگی و مدیر تولید آن را بر عهده دارد، به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: به طور قطع و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با «عادت نمی‌کنیم» در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور خواهیم یافت.

مجری طرح فیلم‌های «سمفونی تولد» و «نقطه کور» افزود: «نقطه کور» درخواست حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را خواهد داد و اگر «سمفونی تولد» کار فنی صدای خود را به پایان برساند، نیز حاضر خواهد شد.

جعفری مدیر تولید فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی ادامه داد: «هفت ماهگی» نیز قصد حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دارد.

مجری طرح و مدیر تولید فیلم‌های «اروند» و «دوئت» عنوان کرد: این دو فیلم نیز قصد حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دارند و باید منتظر ماند و دید برنامه‌ریزی‌های این تعداد از فیلم‌هایی که به عناوین مختلف در آن‌ها حضور دارم، به چه شکلی پیش می‌رود.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.