سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

كشف اختلاس ميلياردی در گراش

فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگيری كارمند يكی از بانك های آن شهرستان خبر داد كه اقدام به اختلاس مبلغ 132 ميليارد و 730 ميليون ريال كرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم "علي بابايی" گفت: به دنبال دريافت اطلاعاتی مبنی بر اختلاس يكی از كارمندان، يك بانك در شهرستان "گراش"، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.  
وی ادامه داد: در اين خصوص ماموران با هماهنگی مقام قضائی، تحقيقات خود را آغاز كردند  و با به کارگيری شگردهای پليسی، از صحت موضوع مطلع شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "گراش" تصريح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ استعلامات از آن بانك، سرانجام محل اختفاء كارمندی كه پس از اختلاس متواری شده بود، شناسايي و دستگير شد.  
سرهنگ دوم "بابايی" ادامه داد: پس از دستگيری متهم، وی به اختلاس مبلغ 132 ميليارد و 730 ميليون ريال از آن بانكی در آن مشغول به كار بوده، اقرار كه وی با تشكيل پرونده به مراجع قضايی معرفی و به جرم اختلاس روانه زندان شد.
وی با اشاره به نقش باورهای دينی و فرهنگ اعتقادی در پيشگيری از وقوع انواع جرايم وآسيب های اجتماعی، ريشه شکل گيری اغلب جرايم بخصوص جرايم مالی را در زياده خواهی و حرص و طمع دانست.
انتهای پیام/
برچسب ها: کشف ، اختلاس ، میلیاردی ، گراش ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.