سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعفاهای مشکوک در فدراسیون پینگ پنگ؛

توپ هایی که زیر میز رد و بدل می شوند!

طی هفت روز گذشته فدراسیون تنیس روی میز که ریاست مهرداد علی قارداشی را تجربه می کند شاهد 3 استعفا بوده که به نظر می رسد هدف خاصی را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بعد از روی کارآمدن مهرداد علی قارداشی به سمت رییس در فدراسیون تنیس روی میز، وی در اولین اقدامات خود محمود نظری را به عنوان سرپرست امور دبیری انتصاب کرد، موضوع روی کارآمدن آقای دبیر باعث شد تا عده ای که مخالف روی کارآمدن وی بودند از سمت های خود استعفا دهند .

 مهدی تکابی، رییس هیئت اصفهان و مسئول طرح هوپس اولین نفری بود که موج استعفا را به راه انداخت تا کلنگ حاشیه را در فدراسیون علی قارداشی بکوبد.

نکته جالب توجه، مصاحبه مهرداد علیقارداشی درباره این استعفا بود که به خبرنگار ما گفت: بهتر بود موضوع رسانه ای نشود ما در داخل فدراسیون، خودمان این موضوع را حل و فصل می کنیم و تکابی را برمی گردانیم.

 اما تکابی که انگار شمشیر را از رو بسته بود و هدف خاصی را دنبال می کرد به وضوح محمود نظری ، دبیر فدراسیون را دلیل اصلی استعفای خود دانست و در مصاحبه های متعدد این موضوع را تکرار کرد.

بعد از تکابی، نوبت به منصور علوی، رئیس کمیته مربیان رسید که از سمت خود استعفا دهد، هرچند از ابتدا هم قرار گرفتن علوی در سمت ریاست کمیته مربیان که چند ماه هم بیشتر طول نکشید برای خانواده تنیس روی میز مشخص بود که سعادتمند، سرپرست موقت فدراسیون قصد دارد برای مدتی هم شده صدای معترض اصلی فدراسیون را بخواباند که به هدفش هم تاحدود زیادی رسید و علوی بعد از سمت گرفتن، دیگر مطلبی علیه فدراسیون مطلبی ننوشت.

 حال به نظر می رسد علوی هم همچون تکابی قصد دارد پای نظری را از فدراسیون ببرد و در مصاحبه ای اعلام کرده که اگر همین روند پیش برود رییس فدراسیون مجبور است، برای کوچک ترین کار مثل آب خوردن هم از دبیر فدراسیون اجازه بگیرد.

 روز گذشته سومین استعفا هم رقم خورد و نوبت به محمدعلی عباسی، سرمربی تیم ملی رسید.

عباسی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون و به دلیل آنچه انجام کارهای غیر کارشناسی از سوی محمود نظری، دبیر فدراسیون، عنوان کرده، استعفای خود را اعلام کرد.

سه استعفا آن هم به یک هدف مخصوص، یعنی مخالفت با دبیر فدراسیون، به نظر می رسد بیشتر از اینکه معنی استعفا داشته باشد به نوعی اعتراض به حضور نظری در فدراسیون است و باید دید آیا مهرداد علی قارداشی آنچنان که وعده داده موضوع را حل و فصل می کند و سروصداها را می خواباند تا عنان فدراسیون مانند زارع پور به دست حاشیه سازان نیفتد و یا اینکه از خیر دبیر فدراسیون می گذرد تا این موج را  بخواباند.

گزارش از نسیم نصیری

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.