سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دانشگاه آزاد کرمانشاه میزبان دانشگاهیان دانشگاه‌ کربلا

دانشجویان، استادان و رییس دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا از امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در راستای همکاری علمی و تحقیقاتی بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ 36  نفر از دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا کشور عراق به همراه استادان و رییس این دانشکده ضمن بازدید از امکانات، توانمندیها و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، در نشستی صمیمانه در خصوص بررسی مقدمات ایجاد ارتباط بیشتر و تنظیم تفاهم نامه علمی و همچنین تبادل استاد و دانشجو به بحث و گفت و گو پرداختند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست با بیان شرایط جغرافیایی، تاریخی و سیاسی دو کشور مسلمان و همسایه ایران و عراق گفت: در حال حاضر زمینه‌های ایجاد صلح و دوستی فراوانی بین دو کشور دوست و همسایه وجود دارد و خوشحالم که امروز در پناه این صلح و دوستی میزبان شما هستیم و مشتاق ارتباط بیشتر در زمینه‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه های دو کشور به ویژه دانشگاه کربلا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هستیم.

نوذر قنبری اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با سابقه‌ای 27 ساله و داشتن رشته‌های متعدد در مقاطع کارشناسی تا دکتری یکی از مراکز علمی و قطب‌های تحصیلات تکمیلی در غرب ایران و مجاورت کشور عراق است.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد کرمانشاه با 70 رشته کارشناسی ارشد و 32 رشته دکتری، بیشترین دانشجویان این مقاطع را در بین استانهای غربی کشور دارد.

رییس دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا نیزگزارشی از وضعیت آموزشی دانشگاه کربلا و همچنین دانشکده پرستاری آن ارایه و با اعلام آمادگی در خصوص تنظیم تفاهم نامه و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، نماد دانشگاه کربلا و همچنین نماد دانشکده پرستاری را به عنوان هدیه به مسوولان واحد کرمانشاه تقدیم کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.