سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راهپیمایی 22 بهمن پیام وحدت و هم‌بستگی و اقتدار ملت ایران

فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت : راهپیمایی 22 بهمن مانور عزت‌طلبی ملت بزرگ ایران است که یکپارچه و متحد، فریاد رسای خود را به گوش جهانیان رساند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، علیرضا بصیری در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن پیام وحدت و هم‌بستگی و اقتدار ملت ایران است که یکپارچه می‌توانند رژیمی را که دنیای استکبار از او حمایت می‌کند از پای درآورند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی مانور استکبارستیزی است، افزود: راهپیمایی 22 بهمن مانور عزت‌طلبی ملت بزرگ ایران است که یکپارچه و متحد، فریاد رسای خود را به گوش جهانیان رساند که ما ذره‌ای از دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و شهیدان و پشتیبانی از ولایت‌فقیه کوتاه نخواهیم آمد و تا پای جان در این مسیر ایستاده‌ایم.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: اگر بخواهیم ببینیم که انقلاب چه اثرات و پیامدهایی برای ما در برداشته است، باید به تاریخ قبل از انقلاب مراجعه کنیم و به‌خوبی خواهید دید که از پادشاه تا درباریان و سربازان همه وابسته به استعمار بودند.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی منافع کشورهای استعمارگر مثل آمریکا و انگلیس در ایران به مخاطره افتاد، به همین خاطر باعث شد این استعمارگران پیر در 37 سال گذشته برای براندازی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های گوناگون و متعددی انجام دهند.

بصیری در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی برای خنثی کردن این توطئه‌ها هزاران شهید را تقدیم کردند تا نهال تنومند انقلاب اسلامی همچنان پابرجا باقی بماند، گفت: توطئه دشمنان انقلاب اسلامی نه‌تنها موجب افول و شکست ما نشد، بلکه موجب بالندگی کشور در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، پزشکی، دفاعی و سایر شد.

وی با بیان اینکه آمریکا همچنان دشمن درجه‌ یک ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر ایستادگی و مقاومت همین ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری نبود، هیچ‌گاه این‌گونه شاهد نبودیم که اعضای گروه 5+1 خواهش گونه به‌پای میز مذاکره بنشینند.


انتهای پیام/ ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.