سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال وحشت رژیم صهیونیستی از بحران‌های خودساخته خاورمیانه؛

رژیم صهیونیستی در سراسر سرزمین‌های اشغالی حفاظ امنیتی ایجاد می کند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برای دور ماندن از بحران های خاورمیانه، باید به دور سرزمین‌های اشغالی حفاظ امنیتی ایجاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از جروزالم پست، این روزنامه در بازتاب وحشت صهیونیست‌ها به نقل از نتانیاهو نوشت: رژیم اسرائیل باید برای محافظت از خود، در اطراف سرزمین‌های اشغالی حصار بکشد.

نتانیاهو به رغم نقش آفرینی این رژیم در حمله به غزه، از زاویه تدافعی ظاهر شد و گفت: یک طرح چند ساله را آماده می کنیم تا تمام سرزمین در یک حفاظ امنیتی احاطه شود، تا از این طریق از خود در خاورمیانه دفاع کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هزینه احداث این حصار امنیتی را میلیاردها شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی )برآورد کرد و در مورد احتمال رد شدن تونل‌های زیرزمینی در زیر آن افزود: اموری دیگر را در پیش می گیریم که توضیحی در مورد آن نمی دهم.

وی مزیت احداث حصار در امتداد مرز اردن و مرز مصر را عاری بودن این مناطق از واحدهای مسکونی دانست که می توان از آن برای پنهان کاری در زمینه ساخت تونل‌های زیرزمینی استفاده کرد.

بسیاری از کارشناسان متعقدند که رژیم صهیونیستی ریشه در تمامی بحران‌های ایجاد شده در منطقه از جمله در سوریه و عراق داشته و نهان و آشکار از گروه‌های مسلح و تروریستی همچون داعش به بهانه امنیت خود در برابر رویدادهای خاورمیانه دفاع می کند.





انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
به این رژیم جهنمی توصیه می شود برای در امان بودن از خطرات احتمالی در قفس زندگی کنند !!!!!