سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

بهره برداری از 88 طرح عمراني در گيلان

88 طرح عمراني امروز به مناسبت دهه فجر در گيلان به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛
29طرح خدماتي ، آبرساني ، عمران شهري در مجموع با 142 ميليارد ريال هزينه و سرمايه گذاري امروز در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

در تالش 16 طرح خدماتي - عمراني – شهري – توليدي – برق رساني با 88 ميليارد و 600 ميليون ريال هزينه و سرمايه گذاري در اين شهرستان به بهره برداري رسيد.

مرحله نخست يک شرکت توليد و بسته بندي آب آشاميدني امروز در صومعه سرا افتتاح شد.

بخش خصوصي براي ساخت و راه اندازي اين شرکت با اشتغالزايي 100 نفر ، 320 ميليارد ريال سرمايه گذاري کرده است .

5 طرح توليدي و خدماتي ديگر هم با 34 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه و سرمايه گذاري در شهرستان صومعه سرا افتتاح شده است .

در املش هم 7 طرح عمران شهري با 4 ميليارد و 550 ميليون ريال و طرح بهسازي 485 مسکن روستايي با 72 ميليارد و 750 ميليون ريال تسهيلات بانکيافتتاح شد .

15 طرح خدماتي ، عمران شهري ، آبرساني ، راهسازي ، فرهنگي ، فرهنگي ، مسکن مددجويان ، برق رساني و عمران روستايي با 22 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه در شهرستان رودسر افتتاح شده است .

11 واحد مسکن مددجويان کميته امداد و 2 واحد مددجويان بهزيستي و بخش مراقبت هاي ويژه کودکان بيمارستان 22 بهمن لاهيجان در مجموع با 13 ميليارد ريال اعتبار در لاهيجان به بهر ه برداری رسید.

در آستارا 2 طرح عمران شهري با 26 ميليارد ريال هزينه در اين شهرستان مرزي افتتاح شد . همچنين ساخت کلينيک تخصصي آستارا امروز به مناسبت دهه فجر آغاز شد و 2 دستگاه آمبولانس مرکز بهداشت ودر مان اين شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد .

طرح ابرساني به هزار و100 خانوار به 3 روستا و ساختمان دانشگاه پيام نور رضوانشهر نيز به بهره برداری رسید .

يک طرح گاز رساني در ماسال با 8 ميليارد ريال هزينه وطرح بهسازي استخرشناي فومن با 5 ميليارد و500 ميليون ريال هزينه هم امروز افتتاح شد .


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.