سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی همدان منحصر به ‌فرد است

مدیرکل آموزش‌وپرورش همدان گفت: موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی همدان منحصر به ‌فرد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالرضا فولادوند در نشست مشترک با رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: شرایطی به وجود آید که دانش آموزان سراسر استان امکان بازدید از این مجموعه‌ی دیدنی و فوق‌العاده را پیدا کنند و با گوشه‌ای از فرهنگ تاریخی غنی و سرشار از خلاقیت ایران عزیز آشنا شوند.

وی افزود: آموزش‌وپرورش تمایل دارد در حوزه کلاس‌های ضمن خدمت اقدام به برون‌سپاری کند و آنچه برای ما اهمیت دارد کیفیت آموزش‌ها و امکانات ارائه‌شده است.

فولادوند تصریح کرد: اینکه برخی افراد مراجع آموزشی غیردولتی را با عناوینی چون ایجاد شکاف طبقاتی، طرد و نفی می‌کنند قابل‌قبول نیست، چراکه با رشد مدارس و آموزشگاه‌های غیردولتی، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌های دولتی فرصت بیشتری پیدا می‌کنند تا با تمرکز بیشتر به قشر آسیب‌پذیر جامعه خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل سازمان آموزش‌وپرورش همدان در ادامه یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان به لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات شرایط بسیار خوبی دارد و من در جلساتی که با استاندار همدان داشته‌ام به این نکته تأکید کرده‌ام.

عبدالرضا فولادوند افزود: باید توجه داشت که صرف داشتن زیرساخت‌ها، امکانات و تأسیسات کافی نیست، بلکه از آن مهمتر کاربردی کردن و استفاده برنامه‌ریزی‌شده و دقیق و اصولی از این تأسیسات است که نباید از آن غافل بود.

وی ابراز امیدواری کرد: مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و اداره کل آموزش پرورش با برگزاری جلسات مشترک در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به تبادل‌نظر و انتقال تجربیات بپردازند و این هم‌افزایی درنهایت به نفع مردم استان همدان تمام می‌شود.

انتهای پیام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.