رئیس دانشکده پرستاری همدان از صرف 90 میلیون تومان اعتبار به منظور بازسازی مرکز مهارت‎های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی همدان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خدایار عشوندی با اشاره به بازسازی مرکز مهارت‎های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی، اظهار کرد: این مرکز صرفا به دانشکده پرستاری مربوط نمی‌شود و دانشجویان دانشکده پیراپزشکی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و بهداشت مباحث مرتبط با معاینه فیزیکی بیماران و... را در اینجا آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه این فضا در منطقه غرب کشور جزء مراکز برتر کشوری به شمار می‌آید، گفت: چند فضای مستقل از جمله مرکز بهداشتی شبیه خانه بهداشت به منظور آموزش دانشجویان در این مرکز ایجاد شده است.

عشوندی با بیان اینکه دانشجویان در این فضا مباحث مرتبط با رشته خود را تمرین می‎کنند تا وارد عرصه واقعی شوند، خاطر نشان کرد: واحد اتاق عمل با دارا بودن تخت اتاق عمل و امکانات لازم به منظور آموزش دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشکده پرستاری همدان با اشاره به اتاق نوزادان و مامایی که دانشجویان مامایی و پزشکان زنان و زایمان پس از انجام تمرینات در این مرکز وارد بخش بیمارستانی می‎شوند، افزود: اصول و فنون پرستاری را دانشجویان پرستاری در این مکان آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفت در مدت دو ماه توانستیم کار ساماندهی و بازسازی این مکان را به اتمام برسانیم، گفت: فضای داخل ساختمان قدیمی و قدمت 30 یا 40 ساله داشت که در مدت کوتاهی بازسازی شد.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.