سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

236 طرح عمرانی امروز به مناسبت دهه فجر در گیلان به بهره برداری رسید

104 طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغالزایی 104 نفر به طور مستقیم و 165 نفر غیر مستقیم و 11 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعطایی امروز به مناسبت دهه فجر در املش به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،2ساختمان دولتی و یک طرح برق رسانی با645  میلیون ریال هزینه هم در این شهرستان افتتاح شد.

 22 طرح برق رسانی روستایی و یک واحد تولید صنایع دستی با اشتغالزایی 5 نفر درمجموع با 7 میلیارد ریال هزینه در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

در آستانه اشرفیه 22 واحد مسکونی کمیته امداد به همراه نگارخانه هنرهای تجسمی در مجموع با 5 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه در این شهرستان افتتاح شد. 20 طرح راهسازی ، عمران شهری ، آبرسانی و یک واحد تولیدی با 144 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در بخش رحمت آباد بلوکات شهرستان رودبار هم امروز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

در تالش 15 طرح درمانی، عمران شهری ،آبرسانی و مسکن مددجویان کمیته امداد در مجموع با 89 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز در این شهرستان افتتاح شد.  در آستارا هم 10 طرح عمران شهری و روستایی ، آبخیزداری و خدماتی افتتاح شد .

هزینه اجرای این طرح ها 16 میلیارد ریال اعلام شد. 9 طرح عمران شهری، مسکن مددجویان کمیته امداد ، گازرسانی ، برق رسانی و گردشگری امروز به مناسبت دهه فجر در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر افتتاح شد. هزینه اجرای این  طرح ها  9میلیارد و 530 میلیون ریال اعلام شده است .

 7 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ، 2 طرح اقتصاد مقاومتی و یک طرح عمران روستایی در مجموع با 12 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری در شهرستان سیاهکل افتتاح شد .

در شفت هم 6 طرح آموزشی ، ورزشی ، آب رسانی و گازرسانی با 70 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید .

در  ماسال هم 4 طرح عمران روستایی و 2واحد تولید کشاورزی در مجموع با 3 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد. 3 طرح تولیدی و یک طرح عمران شهری در مجموع با 11 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در لنگرود افتتاح شد یک خانه بهداشت روستایی و یک پل روستایی با یک میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار در فومن به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/پ
برچسب ها: رشت ، گیلان ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.