سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه تهران میزبان نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی

مدیر کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از برگزاری نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران خبر داد.

کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود:  نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی همزمان با نمایشگاهی در سه بخش اصلی و یک بخش ویژه اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کجوری در خصوص بخش اصلی نمایشگاه عنوان کرد: در بخش اصلی هر یک از ریزنظام‌های آموزش عالی شامل دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای، نشریات دانشجویی در حال انتشار در دانشگاه‌ها واحدهای تحت پوشش خود  را به نمایش می‌گذارند و در بخش ویژه، نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 9 در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: آثار رسیده به جشنواره تیتر 9 طی دو مرحله مقدماتی و نهایی از سوی اساتید مطرح دانشگاهی و فعالان خبره مطبوعاتی کشور به انجام رسیده است و در تاریخ 15 بهمن ماه داوری‌ نهایی صورت می‌گیرد. در این مراسم برندگان در محورهای 24گانه بخش آثار برتر، محورهای 14گانه بخش نشریات برتر و 4 محور بخش ویژه معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: جهت فراهم کردن حضور حداکثری دانشجویان در اختتامیه و نمایشگاه جشنواره تیتر 9 با در نظر داشتن تقویم آموزشی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از تقارن با ایام امتحانات پایان ترم و ثبت نام نیمسال دوم سال تحصیلی برگزاری اختتامیه این جشنواره از دی ماه به اسفند به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.