سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

تقاضای ایجاد بازارچه عرضه محصولات کشاورزی سالم و صنایع دستی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر ایجاد بازارچه عرضه محصولات کشاورزی سالم و صنایع دستی در قائم‌شهر را خواستار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرزین فرهادی گفت: هدف اصلي اجراي طرح توانمندسازي زنان روستایي، توسعه پايدار، خود اتكایي، افزايش توان اقتصادي خانوار و اشتغالزايي است.

وی با بیان این که صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در تولید محصول سالم با استفاده از روش‌های موجود نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی شرایط خوبی برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی فراهم شده و جامعه ما از توانمندی‌های بانوان به نحو شایسته بهره‌مند شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر خاطرنشان کرد: برپایی اینگونه نمایشگاه ها فرصتی است تا توانمندی بهره برداران به خصوص زنان روستایی در اقتصاد مقاومتی در معرض دید عموم قرار گیرد.

فرهادی افزود: امیدواریم بازارچه فصلی یا دایمی برای عرضه محصولات کشاورزی سالم و صنایع دستی در این شهرستان برای فروش بدون واسطه دایر شود.

فرماندار شهرستان قائم شهر با بیان اینکه تولید محصول سالم برای جامعه سالم و پر نشاط و تامین غذای سالم مورد حمایت جامعه و مسوولین است، ادامه داد: فرمانداری این شهرستان از طرح ها و پروژهای جهاد کشاورزی که در اشتغالزایی مولد و کمک به اقتصاد خانوار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می کند حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ایجاد ، محصولات ، کشاورزی ، سالم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.