سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دستگيری عامل برداشت غير مجاز 60 ميليونی

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات استان از دستگير ی فردی که از حساب برادرش بيش از 60 ميليون ريال برداشت کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ"علي شفيعي"گفت:يکي از شهروندان کرمانشاهي با در دست داشتن ‏مرجوعه قضائي به پليس فتا مراجعه و اعلام كرد حدود 60 ميليون ريال از حساب بانکيش به صورت غيرمجاز و اينترنتي برداشت شده است.

وي افزود:کارشناسان پس از بررسي دقيق اظهارات مالباخته با يک سري تحقيقات فني عامل برداشت هاي غيرمجاز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي به پليس فتا احضار کردند، متهم که برادر مالباخته بوده در مواجه با ادله متقن پليس لب به اعتراف گشود و به برداشت غيرمجاز با استفاده از رمز دوم اعتراف کرد و اذعان داشت "به علت اختلافات مالي با برادر خود با سوء استفاده از اعتماد وي اطلاعات حساب را به دست آورده سپس اقدام به برداشت اينترنتي از حساب وي کردم ".

سرهنگ"شفيعي" در پايان گفت:در اين پرونده متهم جهت مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد، اما از شهروندان درخواست دارم رمز عبور و اطلاعات حساب بانكي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار ندهند و با تغيير دوره اي رمز دوم حساب خود ضريب امنيت آن را بالا ببرند.


انتهای پیام/س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.