رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : صادرات محصولات کشاورزی استان به بازار روسیه می‌تواند کشاورزی استان را رونق ببخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خسرو شهبازی گفت :در حال حاضر قرار بر این شده دو واحد لبنی استان در صورتی که استاندارهای لازم را فراهم کنند، به عنوان صادر کننده مواد لبنی دربازار روسیه سهم داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان داشت : عمده محصولات کشاورزی مورد نیاز روسیه را سبزی و صیفی‌جات می باشد و اگر بتوانیم بازار اینگونه محصولات را در روسیه در اختیار بگیریم، قطعا کشاورزی استان رونق بسیاری خواهد گرفت.

شهبازی خاطرنشان کرد: اگر صادرات رونق گیرد قطعا با برنامه‌هایی که در خصوص توسعه کشت گلخانه‌ای در استان داریم، قادر خواهیم بود سهم عمده‌ای از بازار محصولات کشاورزی روسیه را در اختیار بگیریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در افق برنامه‌های سازمان ایجاد دو هزار هکتار کشت گلخانه‌ای را در دستور کار داریم که این امر قطعا تاثیر چشمگیری در افزایش میزان محصولات کشاورزی تولیدی استان دارد و توان ما را برای در اختیار گرفتن سهم عمده‌ای از بازار صادراتی روسیه بالا می‌برد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.