سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری دوره آشنایی با خدمات رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در بندر امام خمینی (ره)

دوره ی آشنایی با خدمات رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در بندر امام خمینی (ره)برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از آبادان؛معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت:این دوره با هدف تقویت فرهنگ مشتری مداری و ارتقاء رضایت آنان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

علیرضا خجسته با بیان اینکه جایگاه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از برنامه های تحول در نظام اداری و نقش این طرح در اصلاح نظام اداری است افزود: امروزه جایگاه مشتری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه در سازمان ها ارتقاء یافته است.

وی گفت:بسط و گسترش فرهنگ تکریم و رسیدگی به ارباب رجوع در سازمان ها روز به روز اهمیت می یابد.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ویژگی های یک سازمان مشتری مدار، مدل نوین مشتری مداری با دیدگاه کیفیت را تشریح کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.