سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

تایید صلاحیت 183 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان مرکزی

با اعلام نتایج دومین مرحله بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی 183 نفر در استان مرکزی تایید صلاحیت شدند .

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در نشست خبری با خبرنگاران گفت : از مجموع 344 داوطلب مجلس شورای اسلامی 183 نفر تایید صلاحیت شدند و 146 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

حسن بیگی افزود : در مدت رسیدگی به صلاحیت ها ، 134 نفر انصراف خود را کتبا به ستاد انتخابات استان و فرمانداری ها اعلام کردند و 1 نفر نیز فوت کرد.

وی ادامه داد : 37 نفر از داوطلبانی که در مرحله قبل به علت عدم احراز، رد صلاحیت شده بودند به رقابت انتخابات بازگشتند و 8 نفر نیز که در مرحله اول رد صلاحیت شده بودند صلاحیتشان تایید شد .

وی لیست های کلی حوزه های انتخابی استان مرکزی را به این صورت اعلام کرد .

در حوزه انتخابیه اراک کمیجان خنداب 128 نفر ثبت نام کردند که 6 نفر انصراف دادند و 58 نفر در این مرحله تایید و 64 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان 37 نفر ثبت نام کردند که 1 نفر انصراف داد و 21نفر در این مرحله تایید و 15 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه تفرش آشتیان و فراهان 49 نفر ثبت نام کردند که 1 نفر انصراف داده و 35نفر نیز در این مرحله تایید و 12 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه خمین 31 نفر ثبت نام کردند که 2 نفراز آنها انصراف داد، 19نفر در این مرحله تایید صلاحیت و 10 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه 53 نفر ثبت نام کردند که 1 نفر فوت کردو 27نفر در این مرحله تایید و 25 نفر نیز رد صلاحیت شدند .

در حوزه انتخابیه شازند 46 نفر ثبت نام کردند که 3 نفر انصراف دادند ، 23 نفر در این مرحله تایید و 20 نفر نیز رد صلاحیت شدند. 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتخابات ، رای ، صندوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.