سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینالی: سرماخوردگی نگذاشت نتایج مطلوبی در ایتالیا بگیرم

یخ نورد تیم ملی گفت:به دلیل سرماخوردگی نتوانستم نتایج خوبی در مسابقات جهانی رابینتسن کسب کنم.

مسعود زینالی در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: در روز نخست رقابتهای جام جهانی یخ نوردی به سرماخوردگی مبتلا شدم و روز بعد که مرحله نیمه نهایی بخش لید بود این بیماریم شدیدتر شد و وشرایط طوری بود که 30 درصد توانایی خود را هم نداشتم و در 30/7 ثانیه هم دیواره را صعود کردم با احوال بدم اگر فینالیست می شدم نمیتوانستم ادامه دهم ؛ سردرد و حالت تهوع داشتم این هم باید اضافه کنم که محمد رضا صفدریان هم در این مرحله حضور داشت و چند گیره اضافه گرفت و به فینال رفت. 

وی تصریح کرد: در بخش سرعت مردان این مسابقات من به همراه صفدریان شرکت داشتیم و 11/11 رکورد زدم اما مقام نیاوردم و محمدرضا 9 و خورده ای ثانیه رکورد زد و پنجم جهان شد و در بین 10 یخ نورد برتر دنیا قرار گرفت، روسها در این بخش خیلی خوب کار کردند و از اینکه یک ایرانی بین آنها فاصله انداخته است تعجب کرده بودند.

زینالی در ادامه گفت: بانوان کشورمان نیز در ایتالیا عملکرد خوبی داشتند و تا مرحله نیمه نهایی و هم رفتند و نشان دادند از توانایی بالایی برخوردارند و در آینده نه چندان دور در میادین بین المللی حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این رقابتها با قهرمانی اروپا همزمان شد به طبع از حساسیت و سطح کیفی بالایی برخوردار بود، در این مسابقات که در دو گرایش سرعت و لید برگزارشد یخ نوردان ایرانی در دوبخش تا مرحله نیمه نهایی و حتی فینال پاگذاشتند و قابلیتهای بالای خود را به رخ رقبای خارجی کشیدند.

زینالی عنوان کرد: در رابینتسن رقابت اصلی بین کره جنوبی و روسیه بود البته از کشور اسلوونی یخ نوردی طلا گرفت در کل به خاطر حضور تیم های قدرتمند قاره سبز این مسابقات فشرده و سنگین بود .

وی اضافه کرد: تیم منتخب یخ نوردی ایران روز چهار شنبه  14 بهمن از ایتالیا بازگشت و رقابتهای جام جهانی سال جاری به پایان رسید و یخ نوردان کشورمان در 3مرحله این مسابقات حاضر بودند وبد کار نکردند.

زینالی  اشاره کرد: یک دیگر از عواملی که در نتایج  رقابتهایم تاثیر گذاشت این است که برای اعزامهای آزاد خود اسپانسر ندارم که از من حمایت مالی کند و تامین هزینه برایم دشوار است وفشار به هم میاورد و اگر شرایط اینگونه باشد شاید در آینده نتوانم شرکت کنم .

یخ نورد تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: یخ نوردی ورزش جذاب و هیجانی است که جوانان علاقه مند به آن می پردازند و به گونه ای باشد که ورزشکار دغدغه ای در خصوص منبع مالی نداشته باشد و با فکر باز به آن بپردازد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.