رئیس فدراسیون کوهنوردی با ابراز رضایت از عملکرد یخ نوردان ایران در رقابت های جهانی اعلام کرد: ملی پوشان ما 14 بهمن به کشور بازمی گردند.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: در مرحله پایانی رقابتهای جام جهانی یخ نوردی، ورزشکاران کشورمان در مراحل نیمه نهایی و فینال حضور داشتند و عملکرد قابل قبولی ارائه دادند، این افتخار بزرگی برایمان است .

وی تصریح کرد: فینال رقابتهای جام جهانی یخ نوردی روز گذشته در شهر رابینتسن ایتالیا برگزار شد.

زارعی در ادامه گفت: در این رقابتها صفدریان در مرحله فینال لید هشتم شد و بهترین مقام را برای ایران در مدت حضور یخ نوردان کشورمان در جام جهانی به دست آورد و این مطلب را اضافه کنم که بانوان هم خوب کار کردند.

وی یادآور شد: در 3 مرحله حضور یخ نوردان کشورمان در مسابقات جام جهانی امسال عملکرد قابل قبولی داشتند مخصوصا در کره جنوبی فوق العاده بودند.

زارعی گفت: یخ نوردی نیاز به زیرساخت دارد همانطوری که 3 دهه برای سنگنوردی اعمال می شود، ساخت دیواره های درای تولینگ در شهرها و آگاهی مردم با یخ نوردی از جمله کارهایی است که باید صورت گیرد به غیر از کمپ پلور و دیواره در البرز و تاحدودی در اصفهان در شهرهای دیگر کشور دیواره مناسب این ورزش را نداریم.

وی اضافه کرد: یخ نوردی رشته مدال آوری است و باید روی آن سرمایه گذاری شود، متاسفانه برخی کشورها از این موضوع آگاه نیستند.

تیم منتخب یخ نوردی ایران چهار شنبه به کشور بازمی گردد
زارعی در پایان خاطر نشان کرد:ورزشکاران کشورمان در محل مسابقات جام جهانی یخ نوردی هستند از آنجا راهی رم خواهند شد و روز 14 بهمن از طریق فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره)وارد ایران خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار