سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خمجانی: دو تیم به لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر صعود کردند

رئیس انجمن بسکتبال با ولیچر گفت: وضعیت دو تیم صعود کننده به لیگ دسته یک باشگاهی کشور بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته دو مشخص شد.

خمجانی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:لیگ دسته دو بسکتبال  با ولیچر با قهرمانی تیم ایثار ماهان تندیس قم به پایان رسید و این تیم همراه با شهرداری ارومیه به لیگ دسته یک باشگاهی کشور صعود کردند.
 
وی افزود: مرحله فینال لیگ دسته یک و نیز لیگ برتر بسکتبال با ولیچر در اسفند ماه برگزار می شود و وضعیت نهایی تیم‌های باشگاهی مشخص می شود و در حال حاضر مرحله پلی آف بین تیم های شهرداری آمل با آلومینیوم هرمزگان و شهرداری ارک با مخابرات اصفهان برگزار شد و دیدار برگشت این تیم‌ها تا اسفند ماه برگزار می‌شود.
 
خمجانی ادامه داد: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به همراهی نمایندگان و مدیران استان قم نکته مثبت مراسم اهدای مدال در فینال لیگزدسته دو بود و پس از پایان مراسم،‌ورزشکاران توانستند در مورد مشکلات و کمبودهای این رشته با مسئولان صحبت کنندواین موضوع قوت قبلی برای آنها شد.
 
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت:اردوهای آمادگی تیم ملی پس از پایان لیگ های باشگاهی با حضور کادر فنی جدید از اسفند کاه امسال آغاز می شود و بازیکنانی که در لیگ عملکرد بهتری داشتند همراه با لژیونرها و سایر بسکتبالیست ها به تمرینات می پردازند.25 نفر دعوت شده به تیم ملی از فروردین ماه تا زمان اعزام به ریو 5 الی 6 اردوی فشرده را برگزار خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خمجانی ، بسکتبال ، ویلچر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.