سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

سقوط کارگر از روی نردبان

کارگر 28 ساله هنگام استفاده از پیکوربرقی از روی نردبان سقوط کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از تماس با سامانه 125 و اعلام حادثه سقوط شخص از روی نردبان و سقوط در گودال ، آتش نشانان از ایستگاه 12 به محل حادثه واقع در بولوار مدرس اعزام شدند. 

نادر رضایی کمک فرمانده اعزامی از ایستگاه 12 درباره این حادثه گفت : با اعلام این مورد به ایستگاه 12 ، پس از حضور در محل مشخص شد، کارگر 28 ساله ای درحین کار، به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام استفاده از پیکور برقی از روی نردبان در داخل گودال سقوط کرده است. 

وی در ادامه به نحوه امدادرسانی اشاره کرد و گفت : پس از رسیدن آتش نشانان و ارزیابی اولیه ، بوسیله برانکارد مخصوص شخص را روی آن فیکس و ثابت کرده و به بالای گودال انتقال دادیم و در نهایت تحویل عوامل اورژانس شد. 

نادر رضایی نکات ایمنی در خصوص استفاده از پیکور برقی را تشریح کرد و گفت :کاربر باید تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس مناسب ، کفش ایمنی، پنجه فولادي و دستکش کار کف چرمی و کلاه ایمنی و عینک مخصوص برخوردار باشد .اتصالات پیکور برقی ، سیم ، نقطه تغذیه می باید بازدید و تست گردد وکاربر علاوه بر تجربه و اطلاعات لازم جهت کار با پیکور برقی از فیزیک بدنی مناسبهم باید برخوردار باشد.

همچنین پیکور برقی حفاري جهت کندن قطعات آسفالت و بتن ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد و جهت حفاظت از برخورد قطعات زیر چشم از عینک مخصوص استفاده شود. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: سقوط ، کارگر ، روی ، نردبان ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.