سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفوری فرد در جمع خبرنگاران:

همه حتی بزرگان باید حرمت نهادهای قانونی را نگه دارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به هجمه برخی به شورای نگهبان گفت: همه حتی بزرگان باید حرمت نهادهای قانونی را نگه دارند.

به گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدحسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در حاشیه سومین کنگره سراسری حزب مردمی اصلاحات با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه نظر شما درباره هجمه بزرگان به شورای نگهبان چیست اظهار داشت: شورای نگهبان یک نهاد رسمی و قانونی است و همه ما حتی بزرگان بایستی حرمت و احترام آن را نگاه داریم.
 
وی در همین باره افزود: برخی مطالب در هنگام انتخابات گفته می شود و کدورت هایی را به وجود می آورد که به نظر من زود گذر است چرا که همه کسانی که در انقلاب خدمت می کنند، قانون اساسی و ارکان آن را قبول دارند. ان شالله این کدورت ها برطرف می شود.
 
غفوری فرد در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی براینکه آیا انتصاب به یک خاندان مشخص می تواند دلیلی برای عبور از فیلترهای نظارتی باشد تصریح کرد: در سیستم های قبلیه ای و خانوادگی ممکن است اما در سیستم جمهوری اسلامی نه. حرمت نهادهای انقلابی باید حفظ شود چرا که شخص حضرت امام هم تاکید داشتند که انقلابی بودن یعنی اینکه حرمت نهادهای قانونی حفظ شود.
 
وی ادامه داد: همه ما خود را مدیون حضرت امام می دانیم اما در کنار این موضوع بایستی حرمت نهادهای قانونی حفظ شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.