نماینده و رییس کمیته آموزش دوما و علی اکبر ولایتی در خصوص همکاری‌های علمی و تحقیقاتی گفت‌و گو کردند.

زمینه همکاری‌های علمی ،تحقیقاتی و آموزشی را بررسی کردند
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان نماینده، رییس کمیته آموزش دوما و رییس بنیاد روسی روز پنجشنبه 15 بهمن ماه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه با علی اکبر ولایتی دیدار و در خصوص همکاری‌های مطالعاتی، علمی، آموزشی و تحقیقاتی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار  ولایتی با توجه به ظرفیت های ارزشمند علمی و تحقیقاتی در جمهوری اسلامی ایران و از جمله مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام  آمادگی خود را برای توسعه روابط در این زمینه اعلام کرد.
 
نیکونف  هم ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات ،به ضرورت  همکاری های پژوهشی در اعزام دانشجو و فرصت های مطالعاتی و پژوهش های راهبردی در کنار آموزش متقابل زبان فارسی و روسی تاکید کرد.
 
 ولایتی به دعوت موسسه تحقیقات استراتژیک روسیه برای شرکت در کنفرانس همکاری های ایران و روسیه در شرایط ژیوپلتیک نوین به این کشور سفر کرد با مقامات عالی این کشور از جمله ریاست جمهور روسیه،دستیار ارشد رییس جمهور، نماینده ویژه رییس جمهور، دبیر شورای امنیت ملی،رییس و اعضا کمیته بین الملل دوما ،نماینده و رییس کمیته آموزش دوما ملاقات و  نشست مشترک با حدود 30 تن از نخبگان ،اندیشمندان و مدیران مراکز تحقیقاتی روسیه و دیگر برنامه ها با حضور مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به اجرا درآمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، دیدار ، دوما ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار