سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفایی: بدشانسی یک لحظه از تیم جدا نشد

مربی تیم های ملی دوچرخه‌سواری گفت: برای بررسی وضعیت کیفی رکابزنان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردیم که از لحظه ورودمان بدشانسی با ما همراه شد.

محمود وفایی به خبرنگار سایرحوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رکابزنان بزرگسال در رشته پیست تا به حال در پیست چوبی تمرین نکرده‌ بودند، حتی تیم جوانان و امید اولین بار بود که پیست چوبی می‌دیدند و چون تمرین در این پیست باپیست سیمانی متفاوت است رکوردهایی که زدند نیز با رکوردهای قبلی آنها فرق داشت، در حقیقت بدشانسی زیادی در این مسابقات آوردیم که می‌توان به شکستن پای سعید صفرزاده ،‌ مشکلات تغذیه‌ای و غیره اشاره کرد اما چاره‌ای نبود زیرا رقابت‌هایی که در کشورهای شرق آسیا برگزار می‌شود با چنین مشکلاتی روبه رو خواهد شد.

وی افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک، اهمیت بالایی اما مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه‌ مهمی نداشت و علت حضورمان بررسی وضعیت رکابزنان از لحاظ کمی و کیفی بود و در مقایسه با سال گذشته که به بیشترین رکابزن اعزام داشتیم، امسال با 22 رکابزن که از بهترین نفرات بودند در رقابت‌ها حضور پیدا کردیم و بیشتر تمرکزمان روی جوانان و امید بود که در نهایت بیشترین مدال را کسب کردند.

وفایی در ادامه بیان کرد: امیدواریم که در برنامهای بلندمدت آینده تیم های امید که به سمت تیم جوانان می‌روند و تیم جوانان که در گروه بزرگسالان جای می‌گیرند نتایج بهتری داشته باشد، برای مثال جمشیدیان و حاجی زاده از تیم جوانان با شرایط کردند و تیم استقامت بزرگسالان که تصورمان کسب نتیجه بهتر بود با اتفاقاتی که افتاد موفق به گرفتن مدال نشدند و در بخش پیست اسماعیل چایچی به خاطر نظری که بخش داوری ایفا کرد ضربه خورد و یک دور مسابقه را از او قبول نکردند.

وی در خصوص رشته‌های پیست گفت: فقط در رشته اومنیوم اگر رجبلو مریض نمی‌شد و شرکت می‌کرد طلا می گرفتیم اما بیماری او را ضعیف کرد .

 مربی تیم های ملی دوچرخه‌سواری در بخش دیگری از صحبت هایش خاطر نشان کرد: لیگ مرحله پایانی بانوان تا پایان بهمن برگزار می‌شود و پس از آن لیگ دسته یک پیست را اجرا خواهیم کرد ، مرحله اول لیگ رشته کوهستان نیمه دوم اسفند ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.