سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان ؛

تلاش شبکه های ماهواره ای برای دور کردن ملت ایران از واقعیت ها

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن با راه‌اندازی 198 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای، 80 شبکه رادیویی و میلیون‌ها سایت و وبلاگ تلاش دارد تا ملت ایران را از واقعیت‌ها دور نگاه دارند.

‌‌ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران اززاهدان؛ معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت : دوره آموزشی خبرنگاران بسیج در سه حوزه مقدماتی، حضوری و غیرحضوری به دو شکل عکس و خبر به همت خبرگزاری بسیج در زاهدان در حال برگزاری است

‌‌اسماعیل احمدی در ادامه افزود : با توجه به اینکه دشمنان با تهدیدات، توطئه‌های خود و مطالبی که در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر می‌کنند به دنبال جوسازی و جریان‌سازی‌هایی علیه نظام هستند باشگاه خبرنگاران بسیج به همت خبرگزاری بسیج از یک ماه قبل افتتاح شد که طی سه ماه گذشته نیز آغاز به ثبت نام از 7 هزار نفر بسیجی و علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری در سطح کشور از طریق سامانه خبرگزاری کرده است.

وی گفت: در کارگاه 250 نفری خبرنگاران افتخاری بسیج سیستان و بلوچستان بیش از 40 درصد شرکت‌کنندگان را برادران اهل سنت تشکیل داده‌اند.

احمدی افزود: دوره آموزشی خبرنگاران بسیج در سه حوزه مقدماتی، حضوری و غیرحضوری به دو شکل عکس و خبر برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: تقویت کادر رسانه‌ای از رسالت‌های مهم رسانه‌ها در جامعه امروزی محسوب می‌شود چرا که در دوران دفاع مقدس نیز رسالت ما آموزش سلاح به بسیجیان بود.

وی بیان داشت: دشمن با راه‌اندازی 198 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای، 80 شبکه رادیویی و میلیون‌ها سایت و وبلاگ تلاش دارد تا ملت ایران را از واقعیت‌ها دور نگاه دارند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تلاش ، شبکه ، ماهواره ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.