نماینده ولی فقیه در استان در همایش بیمه و سلامت گفت : سه مقوله سلامت ،امنیت و هدایت سه سرمایه مهم است که توسط مسئولان برای مردم فراهم شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زاهدان، نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مقوله سلامت گفت : با طرح تحول سلامت هزینه های درمان کاهش یافت تا هر کسی با هر سطح در آمدی بتواند به نعمت سلامت دست یابد .

آیت الله سلیمانی افزود : همه ساله هزینه های فراوانی توسط دولت در بخش سلامت هزینه میشود که نسبت به هزینه های پرداختی مردم رقم بسیار بالایی است .

وی با تاکید بر رعایت استانداردها در ارائه خدمات به بیماران اظهار کرد : خدمات دهی به بیماران بدون در نظر گرفتن توان مالی بیمار در راس هرم اخلاقی جامعه پزشکی قرار دارد .

امام جمعه معزز زاهدان تصریح کرد : اگر در آیات قرآن بیندیشیم می بینیم که اسلام به موضوع «سلامت» بسیار اهمیت داده است ودر قرآن آمده است که یکی از نام های مبارک وزیبای خداوند متعال «سلام» است (۱) یعنی ذات پروردگار در ذات و صفاتش از هر عیب و نقصی به دور است و منبع سلامتی است .

وی تاکید کرد : سرمایه هدایت نیز در جامعه ما توسط قرآن کتاب آسمانی به مردم اهداشده است .که همواره از بزرگترین سرمایه های جامعه بشری محسوب میشود و چراغ راهی برای مسیر پیشرفت کمال و انسانیت است .

وی با اشاره به وجود امنیت در منطقه نیز گفت : امنیت در کشور در حالیکه در کشورهای همسایه آشوب و ناامنی است حاصل تلاش نیروهایی است که شبانه روز وقت خود را صرف تامین امنیت مردم می کنند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.