سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی با خانواده شهدای جهادگر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: یکی از وظایف ما سرکشی به خانواده معظم شهدا و  گرامی داشت یاد و خاطره شهداست چراکه هرچه  داریم از خون شهداست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: یکی از وظایف ما سرکشی به خانواده معظم شهدا و  گرامی داشت یاد و خاطره شهداست چراکه هرچه  داریم از خون شهداست.

دکتر خسرو شهبازی با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت بشریت هستند افزود: شهدا کسانی بودند که ارزشمندترین داشته خویش را که جان شیرین است را در راه خدا به طبق اخلاص گذاشته و آن را برای سرافرازی و سربلندی وطن عزیزمان ایران فدا کردند.

شهبازی خاطرنشان کرد: امروزه ما نیز همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس بر سر عهدمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در سنگر کار و تلاش و خدمت به جامعه در مسیری که شهدا مسیر آن را مهیا ساخته‌اند به روشنی قدم بر خواهیم داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: جوانان عزیز انقلابی ما باید سعی کنند در مسیر پیشرفت کشور حرکت کرده و شهدا را الگویی برای خود قرار دهند.

به مناسبت دهه مبارک فجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به همراه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان، رئیس اداره امور ایثارگران و جمعی از مسئولین این سازمان با خانواده شهدای جهادگر دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.