سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

انتخابات و مشاركت مردم در اداره كشور، از نعمت های انقلاب اسلامي است

ریيس حفاظت و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گفت : يكی از نعمت های انقلاب اسلامی ايران ، انتخابات و مشاركت مردم در اداره كشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ سرهنگ یوسف غلامی در جمع كاركنان انتظامی استان زنجان با تبریك فرار رسیدن ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت : امام خمینی (ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی در سایه الطاف الهی، و رهبری پیامبرگونه ، توانست پایه های قدرت و سلطه جویی استکبار جهانی در ایران را فرو ریزد.

وی با اشاره به وابستگی پهلوی به استكبار افزود : برخی از تحلیلگران انقلاب اسلامی را تنها انقلاب اجتماعی قلمداد كردند و بیان داشتند: اگر یك انقلاب ،توسط یك نهضت اجتماعی ایجاد شده باشد ْآن انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس حفاظت و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان تاكید كرد : آمریكا ایران را جزیره ثباتی برای خود فرض می كرد و تصور وقوع چنین انقلابی را نداشت.

این مقام انتظامی با اعلام اینكه انقلاب اسلامی ایران از نظر مردمی بودن یكی از پدیده‏ای کم‏نظیر است تصریح كرد : یكی از نعمت های انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات و مشاركت مردم در اداره كشور است .

غلامی تاكید بر بی طرفی كامل حزبی و جناحی پلیس در انتخابات افزود : کارکنان نیروی انتظامی به واسطه ویژگی کاری خود در ارتباط مستقیم و مستمر با شهروندان هستند بنابر این همه ی رفتار و حرکات و همچنین وضعیت ظاهری آنان دائما تحت ذره بین نظارتی مردم است. 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.