سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح نمایشگاه طراحی لباس در کاخ چهلستون

نمایشگاه طراحی لباس با عنوان "موزه ها با چشم اندازهای فرهنگی" با تعداد 16 عدد مانتو و تن پوش و با 23 نوع پارچه در کاخ چهلستون اصفهان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان، مدیریت مجموعه جهانی کاخ موزه چهلستون و کمیته ملی موزه های ایران در تالار اصلی کاخ چهلستون با عنوان « موزه ها و چشم انداز های فرهنگی» افتتاح شد.

ساغر حمیدی افزود: در این نمایشگاه مجموعه نفیسی از طرح های لباس و چاپ پارچه متناسب با طرحهای دوره صفوی ارائه می شود که با همکاری طراح جوان لباس های سنتی (خانم راحله حیدری) و خانم فاطمه امینی (نماینده کمیته ملی موزه های ایران) نمایش داده می شود.

مدیر موزه های استان تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد 16 عدد مانتو و تن پوش با 23 نوع پارچه و مواد اولیه کاملا طبیعی و با رنگهای متنوع به نمایش در آمده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه گفت: این نمایشگاه در راستای بروز ذوق، هنر و خلاقیت هنرمندان، صنعتگران و پژوهشگران و با توجه به انتخاب اصفهان به عنوان شهر جهانی خلاق بر پا شده است.

گفتنی است این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر تا 22 بهمن ماه سال جاری در مجموعه جهانی کاخ موزه چهلستون، پذیرای گردشگران و علاقمندان به هنرهای سنتی است.

انتهای پیام/ب




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.