سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی: جذب سرمایه گذران خارجی بزرگترین افتخار کشور است

استاندار تهران گفت: یکی از بزرگترین افتخار کشورها جذب سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به دستاوردهای پسابرجام افزود: این هنر مدیریت است که ما از همه امکانات جهان برای نیازهای خود استفاده کنیم.

وی گفت: یکی از بزرگترین افتخار کشورها جذب سرمایه گذاران خارجی است و ما به عنوان مدیران استان تهران باید امید و آرامش را  در مردم ایجاد کنیم.

استاندار تهران از مسئولان اجرایی استان خواست اجازه ندهد برخی با حرکات غیرمسئولانه امید را در مردم کاهش دهند .

وی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و افزود: حضور شکوهمند مردم در این دو عرصه تضمین کننده امنیت ملی خواهد بود.

هاشمی گفت: باید به گونه ای عمل کرد که درعرصه انتخابات هیچ شائبه ای ایجاد نشود که مثلاً فلان مسئول استان تهران از شخصی خاص حمایت می کند .

وی افزود: باید با متخلفان در عرصه انتخابات به طور جد برخورد شود و به آنهایی که در فضای مجازی هم تخلف می کنند، تذکر داده شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران را در یک سال اخیر مثبت ارزیابی کرد .

وی گفت: درخصوص مصرف برق از دستگاه های اجرایی استان تهران تشکر می کنم که مصرف برق در تابستان را کاهش دادند و امیدواریم در ایام سرد سال نیز دستگاه‌های اجرایی در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند.

استاندار تهران در پایان افزود: صبح پنجشنبه این هفته به اتفاق همه مسئولان و فرمانداران و شهرداران استان تهران در مرقد مطهر امام راحل حاضر خواهیم شد و با آرمان های ایشان تجدید میثاق خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.