استاندار تهران گفت: تمامی امكانات رفاهی استان تهران از جمله هتل ها و موزه ها تخفيفات ويژه ايی را براي گردشگران نوروزی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه نشست مدیران دفاتر امور زنان و خانواده استانداری های تهران  كه امروز برگزارشد  اظهار داشت: این نشست به منظور هم اندیشی و رفع  مشكلات درامور زنان و خانواده و تحیكم خانواده با همكاری وزارت كشور برگزارشد.
 
 
وی در خصوص  بازدیدكنندگان  و گردشگران در نوروز بیان داشت: در طی ٢ سال گذشته   و امار موجود ، استان تهران مورد توجه مسافران نوروزی بوده كه این خبر خوبی است و تمامی  هتل ها و موزه ها تخفیفات ویژه ایی را برای گردشگران در نظر خواهد گرفت .  
 
استاندار تهران ادمه داد: اولین جلسه ستاد نوروزی برپا شده و در هفته آینده میز جلسه دیگری برپا خواهد شد كه جزییات این تخفیفات را در اختیار مردم قرار خواهیم داد 
 
هاشمی در خصوص شكایات در حوزه انتخابات  بیان داشت: در حوزه انتخابات شكایاتی مطرح  بوده كه این نسبت به دوره گذشته كمتر بوده كه نشان از همكاری و رعایت مردم و نامزده ها بوده است.
  
وی با اشاره به اینكه مشاركت و حضور مردم حاكی از ارامش در نحوه برگزاری انتخابات   بوده است  تاكید كرد:  فضای شاداب و خوبی كه در طول این جریان حكم فرما بود گواه این امر است . 
 
استاندار تهران در خصوص جمع اوری دستفروشان  از سطح خیابان  بیان داشت : اختلافات نظرات بین دستگاه ها در این امر وجود دارد كه  امیداست با مدیریت اداره اصناف و  وزارت صنعت معدن تجارت،  استانداری و شهرداری و نیروی انتظامی بر نحوه نظارت بر بازار دستفروشان تصمیمات اصولی گرفته شود. 
 
 وی دامه داد: باید ساماندهی در مورد دستفروشان متخلف صورت گیرد كه این امر  تنها با تعبیه بازار های روز تحت عرضه كالاها باید در نظر گرفته شود.

هاشمی در پایان گفت :به منظور ساماندهی دستفروشان شهرداری تهران مراكزی را برای عرضه كالا توسط دستفروشان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار