سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

مشارکت هزار واحد صنعتی جدید در کاهش پیک بار برق

امسال هزار مشترک صنعتی در کشور به جمع مشترکان همکار شرکت توزیع برق در اجرای طرح کاهش پیک بار اضافه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر در همایش تجلیل از صنایع مشارکت کننده در اجرای طرح های کاهش پیک بار در قزوین گفت: در حال حاضر 3 هزار و 600 مشترک صنعتی همکار برای اجرای اقدامات کاهش پیک بار در سطح کشور اعلام آمادگی کرده اند.

احمدی‌ یزدی افزود: با اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تلفات انرژی، در یک سال گذشته میزان تلفات انرژی از 15 به 11 درصد کاهش یافته است؛ صنایع کشور هم به همین منظور هزار میلیارد ريال پاداش مدیریت مصرف برق گرفتند.

وی اضافه کرد: تلفات انرژی باید با همکاری واحدهای صنعتی به کمتر از 10 درصد برسد.

معاون خدمات فروش و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین هم در این مراسم گفت: در صورت افزایش 20 درصدی مصرف برق، تولید 75 مگاوات برق با 75 میلیون دلار سرمایه گذاری باید صورت گیرد.

سید باقر بابایی چگینی افزود: بیش از 10 راهکار برای مدیریت منطقی مصرف انرژی در صنایع پیش بینی شده و اقدامات فنی و مهندسی، عملیاتی، آماده سازی، سیاست گذاری، سیاست های تعرفه ای، امور فرهنگی و برنامه های تشویقی اعمال می شود.

به گفته وی قزوین سومین استان بعد از زنجان و یزد در میزان مصرف انرژی در بخش صنعت است؛ در حال حاضر 4 هزار و 41 مشترک صنعتی در استان وجود دارد.

در پایان این مراسم از 18 واحد صنعتی که در مدیریت بهینه مصرف، کاهش پیک بار و تولید پراکنده برق بیشترین همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق داشتند تقدیر شد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.