مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به این خبر گفت: 532 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: این طرح‌ها با محوریت 89 طرح بزگ اعم از طرح‌های تامین برق مراکز بهداشتی، درما نی، آموزشی کشاورزی صنعتی و مجتمع‌های مسکونی میباشد..

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه این افتتاح ها با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است افزود:  در سال 94 بالغ بر 54 میلیارد ریال اعتباربرای طرح های  در دست اجرا است همچنین پروژه‌هایی که در این مدت تکمیل شده به مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه از 89 طرح بزرگ در سطح استان زنجان افتتاح میشود گفت:  69 پروژه مربوط به شهرستان زنجان است و اعتبار پروژه‌های این شهرستان بالغ بر 73 میلیارد ریال میباشد.

 این مقام مسئول ازبهره برداری  قریب به 13 هزار و 500 کیلومتر شبکه توزیع برق در سطح استان  خبر داد و  خاطر نشان کرد: : با افتتاح این طرح‌ها خدمت‌رسانی به شهروندان تسهیل میشود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در پایان از افتتاح ساختمان اداری این شرکت در شهرستان خرم‌دره خبر داد واظهار داشت :این ساختمان روز 20 اسفند ماه سال جاری به بهره‌بداریخواهد رسید..

انتهای پیام/ف

برچسب ها: برق ، افتتاح ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.