سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری مسابقات کاتای قهرمانی استان کرمان

سرپرست هیئت کاراته استان کرمان از برگزاری مسابقات کاتای قهرمانی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مرتضی اخضمی با اعلام برنامه های ورزشی هیئت کاراته استان کرمان در ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر دهه عزت و سرافرازی ملت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه برنامه های ورزشی متعددی در هیئت کاراته استان کرمان در سبک های مختلف برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته شده است، افزود: به همین مناسبت مسابقات کاتای قهرمانی استان کرمان در تاریخ پنجشنبه 15 بهمن با حمایت و پشتیبانی بانک رسالت برگزار می شود.

اخضمی با اشاره به اینکه این مسابقات در باشگاه رسالت کرمان واقع در خیابان ورزش برگزار می شود، خاطر نشان کرد: نفرات برتر این مسابقات با حضور در اردوهای پیش بینی شده و کسب آمادگی های لازم به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی همچنین از برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی استان ویژه دهه فجر در رشته کمیته خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی انجمن کاراته کارگران استان کرمان در تمامی رده های سنی و وزنی، برگزار شده و قهرمانان آن برای حضور در مسابقات کشوری آمادگی لازم را کسب می کنند.

وی افزود: این مسابقات در تاریخ 20 بهمن جاری در سالن تلاش کرمان برگزار می شود.

سرپرست هیئت کاراته استان کرمان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی شهرستان کرمان به منظور انتخاب مربیان و ورزشکاران برتر نیز در دهه فجر برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این مسابقات برای تشکیل پایگاه های استعدادیابی در تاریخ جمعه 16 اسفند در سالن پاس کرمان انجام می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در رده های سنی 14 تا 18 سال ویژه خانم ها و آقایان کاراته شهرستان کرمان برگزار تا طی فرآیند پیش بینی شده تحت نظر مربیان برتر شهرستان کرمان استعدادیابی های لازم در این خصوص انجام شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان همچنین از اعزام تیم منتخب کاراته سبک های آزاد استان در تاریخ 21 بهمن جاری ویژه آقایان در مسابقات کشوری استان مازندران خبر داد و ادامه داد: این تیم شامل یک کاتارو و پنج مبارز کمیته است که در مسابقات قهرمانی استان انتخاب و در اردوهای استانی به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تیم کاراته بانوان کرمان در تاریخ 26 بهمن جاری برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در استان مازندران اعزام می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مسابقات ، کاتا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.