سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی از برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره ١٤ بهمن ماه در همدان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض‌منش اظهار کرد: آئین گشایش این جشنواره ١٤ بهمن ماه در سالن ابن سینا برگزار می‌شود.

وی با بیان این که سرکشی از کودکان سرطانی در بیمارستان بعثت یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است، افزود: شرکت‌کنندگان جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی در دومین روز از جشنواره از کودکان سرطانی عیادت می‌کنند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی خاطر نشان کرد: برای شرکت‌کنندگان در جشنواره بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان نیز پیش‌بینی شده تا از رشادت‌های شهدای استان آگاه شوند.

وی یادآور شد: ١٢ گروه سرود کانون‌های مساجد سراسر کشور در ایام جشنواره آواها و نغمه‌‌های آسمانی در همدان حضور یافته و در مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فیض‌منش به سطح بالای این جشنواره در سطح کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مساجد از ابتدای شکل‌گیری انقلاب نقش بارز و تأثیرگذاری داشتند، بر این اساس در زمینه سرودها و آواها نیز ظرفیت‌های زیادی دارند.

وی یادآور شد: گروه‌های سرود شرکت‌کننده در جشنواره در بخش‌های مختلف ارزیابی شده و در اختتامیه برگزیدگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

گفتنی است؛ هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی از ١٤ تا ١٦ بهمن ماه در همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.